چطور لوستر انتخاب کنیم؟

انتخاب لوستر

چطور لوستر انتخاب کنیم؟

1- بودجه مهمترین مولفه س!

از آنجایی که ما در مورد خرید صحبت می کنیم، باید بودجه خود را بررسی کنید. قیمت های متفاوتی برای لوستر وجود دارد. مراقب باشید که مواردی را که متناسب با بودجه شما هستند را انتخاب کنید.

2- طراحی خانه شما مهم است.

قبل از اینکه یک لوستر تهیه کنید، باید در مورد طراحی فضای خود به نتیجه برسید . این بدان معناست که اگر فضای داخلی شما مدرن، سنتی، معاصر، التقاطی و غیره باشد، لوستر نیز بسته به فضای داخلی خانه انتخاب شود.

3- کاربری فضای شما چیست؟

معمولاً لوسترها در اتاق خواب، سرسرا، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن قرار می گیرند. لوستر شما به نوع فضایی که آن را قرار می دهید بستگی دارد. اندازه اتاق نیز مهم است. یک لوستر بزرگتر برای یک اتاق بزرگ خوب به نظر می رسد امّا اگر یک لوستر کوچک قرار دهید، در آن فضا بسیار ریز به نظر می رسد.

4- جنس لوستــر با فضـای اتاق هماهنگ باشد.

لوسترها از مواد مختلفی تشکیل شده اند. برخی از آهن فرفورژه، فلز، مهره، کریستال و غیره استفاده می کنند.
بگذارید به خوبی با پنجره، کاغذ دیواری، مبلمان و موارد دیگر ترکیب شود. همچنین سعی کنید با تمام وسایل روشنایی خود از لوستر گرفته تا دیوارکوب ها هماهنگی ایجاد کنید.

هماهنگی آویزهای برگی با درختچه داخل اتاق

5- تعمیر و نگهداری را در نظر بگیرید.

لوسترها آهنربای گرد و غبار هستند. گرد و غبار به راحتی روی آنها جمع می شود به خصوص اگر طرح های پیچیده ای داشته باشد. هرچه طراحی ساده تر باشد، تمیز کردن آن آسان تر است. هنگام خرید لوستر درباره تامین قطعات و اتصالات از فروشنده سوال کرده و در این باره مطمئن شوید.لوسترها آهنربای گرد و غبار هستند. گرد و غبار به راحتی روی آنها جمع می شود به خصوص اگر طرح های پیچیده ای داشته باشد. هرچه طراحی ساده تر باشد، تمیز کردن آن آسان تر است. هنگام خرید لوستر درباره تامین قطعات و اتصالات از فروشنده سوال کرده و در این باره مطمئن شوید.

6- به ارتفاع سقف توجه کنید.

جدا از اندازه اتاق، ارتفاع سقف نیز باید در نظر گرفته شود. هرچه   سقف بالاتر باشد، لوستر بزرگتر مورد نیاز است. اگر لوستر دارای لامپ با نور مستقیم است، باید آن را بالاتر نصب کرد تا چشم ها را اذیت نکند.

تعداد لامپ ها با توجه به تیرگی آویزها

7- تعداد لامپ ها را بررسی کنید.

اگر به لوستری نیاز دارید که بیشتر برای تزئین باشد، لوستری را انتخاب کنید که تعداد لامپ کمتری دارد. اگر می خواهید درخشش بیشتری داشته باشید، یک لوستر با لامپ های بیشتر تهیه کنید. همچنین می توانید برای کنترل میزان نوری که از آن ساطع می شود، یک لوستر سقفی چند نوره انتخاب کنید.

8- اندازه لوستر را انتخاب کنید.

در نهایت این که سایزهای مختلفی برای لوستر وجود دارد. جدا از لوسترهای بزرگ، لوسترهای کوچک نیز وجود دارد. فقط باید در انتخاب اندازه مناسب، با دقت عمل کنید تا در اتاق شما خوب به نظر برسد.
امیدوارم از این مطلب استفاده برده باشید.

ورود | ثبت نام
شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفا شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد